lunes, 8 de febrero de 2010

ELS GRANS AVANTATGES DEL QUE ÉS PETIT. PETITS DESPATXOS I INTERNET (I)

Amb permís de la co-autora, la penalista Gabriela Spinassi, "penjo" aquest article, que varem publicar al Món Jurídic.

El despatxos petits tenen eines de comunicació, per aconseguir una presencia eficaç i ser coneguts. Internet ens permet captar i fidelitzar als clients.

1.- PÀGINA WEB

És una “targeta de visita” del teu despatx: presenta els teus serveis jurídics, les teves especialitats i l'informació que vulguis incloure. Al dissenyar la web, hem de tenir clara la nostra identitat: aquest serà el nostre factor diferencial. Els continguts han de transmetre un missatge: a què ens dediquem; o quins beneficis por obtenir un client, si et contracta.

Els “enllaços” a altres web augmenten la credibilitat. Un enllac pot connectar –per exemple- am el Registre Mercantil; o donar consells útils. Si ets especialista en Dret de Família, un “enllaç”, que expliqui el procediment de divorci de comú acord; si fas en Dret Penal, explica la taxa d’alcohol permesa i què passa si es sobrepassa.

Si amplies els continguts al teu web, si els teus articles i enllaços tenen paraules clau, els motors els trobaran, quan algú faci una recerca. Intenta actualitzar, almenys, un article al mes.

2.- BLOG

Un Blog és com una web periòdicament actualitzada. Recopila cronològicament textos o articles. L’autor conserva la llibertat de deixar publicar el que cregui pertinent, o suprimir el que vol.
El Blog és fàcil d'administrar: coordinar, esborrar o reescriure els articles, moderar els comentaris dels lectors, etc. És quasi tant senzill com el correu electrònic.

No hay comentarios:

REMBRANDT VAN RIJN

REMBRANDT VAN RIJN