domingo, 30 de octubre de 2011

AUDITORI DE BARCELONA ... O ÉS L'AUDITORI D'ATENES? ESPERPENT

A l'Auditori de Barcelona, no existeix servei d'informació, en la pràctica. Gairebé impossible que contestin.


FINALMENT es posa un telefonista, molt amable. No sap res. Intenta posar-me amb taquilles. Impossible: em diu que estan ocupades venent entrades.


No desespero: pregunto al telefonista simpàtic si puc treure abonaments per la música de cambra. No ho sap. Li dic si estarà obert aquest Dilluns; tampoc ho sap. Em dona un consell "molt pràctic": truqui abans, perquè no li puc assegurar si estarà obert. Literal: "Com que aquí molta gent fa pont".


Com que MAI ES POSEN !!! No servirà de res que truqui. Comprenc que alemanys, holandesos, suecs, britànics, francesos ... es cansin dels mediterranis.


El meu amic Noe, mùsic de l' OBC, em diu  que puc fer-ho per la web d'abonaments. Però no es pot escollir seient. Tambè em diu que, potser, l'home que em va contestar era el vigilant. No sè. En fi, gràcies Noé per les teves ganes d'ajudar. 


No hay comentarios:

REMBRANDT VAN RIJN

REMBRANDT VAN RIJN